Biblioteki jako przestrzeń reklamowa? – pomysły na ratowanie budżetów w czasach recesji
,Kategorie: Biblioteki jako kolekcje, Zarządzanie
Tagi: biblioteki publiczne, etyka zawodowa, finanse/koszty, Kanada, kryzys, Stany Zjednoczone, zarządzanie wizerunkiem
Możliwość komentowania Biblioteki jako przestrzeń reklamowa? – pomysły na ratowanie budżetów w czasach recesji została wyłączona
Biblioteki publiczne w Ameryce Północnej nadal odczuwają skutki kryzysu gospodarczego i zmuszone są do ratowania swoich finansów przez szukanie dodatkowych źródeł wpływów i oszczędności. Jednym z nowych, kontrowersyjnych pomysłów, wdrożonych już przez przynajmniej dwie placówki tego typu: Toronto Reference Public Library (TPL) (największy system biblioteczny w Kanadzie, mający też najwyższe statystyki odwiedzin i wypożyczeń na świecie) i Port Chester – Rye Brook Library (PCRBL) ze Stanów Zjednoczonych, jest zezwolenie komercyjnym przedsiębiorstwom i inicjatywom na reklamowanie swoich produktów i usług na terenie budynków bibliotecznych.
… więcej o Biblioteki jako przestrzeń reklamowa? – pomysły na ratowanie budżetów w czasach recesji